7 Meditacij za 7 dni

39.90€
7 Meditacij za 7 dni

DIH_ikonca7 Meditacij za 7 dni

Opaziš, da je tvoja glava polna misli, ki se ne ustavijo?

Da so tvoje misli velikokrat negativne, polne strahu in negotovosti?

Si že daljše obdobje pod stresom?

Se težko osredotočiš na želeno dejavnost?

Te aktiven um telesno izčrpava?

Ali pa se morda že zavedaš, da je meditacija nujno potrebna in želiš z rednim prakticiranjem ohranjati notranje ravnovesje, mir, stik sam/a s seboj?

Ne dogaja se samo tebi. To je ˝bolezen današnjega časa˝. Ključnega pomena je, da se tega zavedaš (in če bereš te besede, verjetno se), da to opaziš in najdeš orodje, ki ti bo prinašalo notranjo stabilnost, te vračalo k upočasnjenosti in miru. Eno od orodij je MEDITACIJA.

Ker se tudi sama zavedam dobrobiti meditacije, sem zate pripravila 7 meditacij za 7 dni. Spodbujam te, da v svoj vsakdan vneseš priljubljeno meditacijo.
Izbiraš lahko med naslednjimi meditacijami:
1. Opazovanje telesa
2. Ljubeča naklonjenost
3. Zavestni dih
4. Dih pasivnosti
5. Izmenični dih
6. Notranji smehljaj
7. Meditacija na zvok
in še DARILO TEBI
dodatna meditacija Kroženje energije
Katero meditacijo izbrati:

Izbiraš lahko med osmimi meditacijami.  Vsaka meditacija nosi v sebi svoj potencial:

  1. Opazovanje telesa: meditacija preko katere vadiš biti prisoten/na tukaj in zdaj s svojim telesom, občutki v telesu. Vadiš sprejemanje danega trenutka takega kot je, brez obsojanja in kritiziranja. Vadiš pozornost in prisotnost, čuječe do sebe.
  2. Ljubeča naklonjenost: meditacija katera ti pomaga vzpostaviti, ohranjati ljubeči odnos do sebe: svojega telesa, misli in čustev. Ljubeči odnos do sebe je temelj za kvalitetno, srečno življenje.
  3. Zavestni dih: meditacija, ki te vodi v upočasnitev, zavedanje svojega diha. Vključuje zavedanje diha v trebušni del, spodnji in zgornji del prsnega koša (po-polni jogijski dih). Dih je življenje in pomembno je, da dihamo zavestno, upočasnjeno, poglobljeno. Kvaliteten dih poleni kvalitetno zdravje.
  4. Dih pasivnosti: če živiš aktivno življenje, kjer dirjaš od ene obveznosti k drugi, si pod stresom, je ta meditacija prava izbira, ker se preko nje povežeš z drugo kvaliteto, s pasivnostjo. Poudarek je na podaljševanju izdiha, kar bo umirilo tvoj aktiven um, sprostilo mišice telesa, aktiviral se bo tvoj parasimpatični živčni sistem. Priporočljiva je pred spanjem oziroma kadarkoli se počutiš preobremenjeno.
  5. Izmenični dih: meditacija, ki ima potencial, da vzpostavi ravnovesje v tvojem telesu (med levo in desno možgansko polovico). Ravnovesje v živčnem, hormonskem sistemu, organih, celotnemu sistemu. Izvajaš jo kadarkoli čutiš psiho-fizično neravnovesje. Meditacija, katera ti bo pomagala, da se ponovno osrediščiš v svojem centru, svoji moči, tukaj in zdaj.
  6. Notranji smehljaj: meditacija, ki te bo naučila biti bolj lahkoten/na, sproščen/a, hvaležen/na in tudi igriv/a. Notranji smehljaj deluje kot prijazna beseda, topel objem ali nežen dotik. Smehljaj, ki zdravi in plemeniti.
  7. Meditacija na zvok: te bo naučila biti bolj prisoten/na v danem trenutku. Ima potencial krepiti tvojo koncentracijo, fokus, prisotnost, umiriti tvoj razpršeni um. Ko si prisoten/na tukaj in zdaj lažje, bolj jasno, sproščeno sprejemaš odločitve v življenju. Postaneš zavestni/a kreator/ka svojega življenja.
  8. Kroženje energije: je meditacija, po kateri se boš počutila bolj živo, prisotno, pretočno, regenerirano. S svojo pozornostjo krožiš po telesu in tako vplivaš, da energija, kjer je zastala, steče, zaokroži.

Ne glede katero meditacijo izbereš, prav vsaka ima potencial, da te upočasni, umiri tvoj aktivni um, sprosti morebitne napetosti v telesu. Sproščenost je tvoje naravno stanje.

Kako in kdaj jo izvajati:

Meditacijo prvih 8 tednov izvajaj vsak dan. Lahko jo izvajaš v ležečem ali sedečem položaju. Če izbereš sedeči položaj, preveri, da je tvoja hrbtenica poravnana, pokončna in stabilna. Priporočam, da izbiraš različne meditacije in morda skozi čas najdeš svoje TOP 3.

Katere so pozitivne lastnosti redne meditacije?
  • več energije in entuziazma,
  • več sproščenosti,
  • več notranje umirjenosti,
  • jasnost in stabilnost,
  • boljša koncentracija,
  • povišana samozavest,
  • povečana sposobnost obvladovanja stresnih situacij,
  • boljše psiho-fizično počutje in zdravje,
  • kvalitetnejši spanec in boljša regeneracija.

To je tvoj dragoceni čas, ki ti bo spremenil kakovost življenja. Nato ohranjaj stik z meditacijo vsaj 3 do 5-krat tedensko oziroma po potrebi. Redno izvajanje meditacije bo ohranjalo tvoje dobro počutje, lažje se boš soočal/a z življenjskimi izzivi.
Izberi čas v dnevu, ko te ne bodo motili (oz. te bodo motili najmanj) in boš najbolj zbran/a. Priporočam, da najdeš svoj ritem izvajanja meditacije. Morda ti bo odgovarjalo takoj zjutraj, morda pred spanjem ali pa se boš navadil/a prisluhniti vodeni meditaciji po kosilu. Izbira je tvoja.
Če prisluhneš meditaciji preko telefona, naj ta ne bo v bližini glave, telesa in ga izključi, izberi opcijo letalsko.

Nekaj besed o tvojemu umu in meditaciji:

Poleg opazovanja svojih misli je ravno tako pomembno, da utišaš svoj um. Ko začneš vaditi utišanje uma, je normalno, da se misli porajajo vsakih nekaj sekund. Naši možgani so ustvarjeni za razmišljanje.
Zavedaj se, da se je ta miselna aktivnost s pogojevanjem razvijala več let, in potrebno bo kar nekaj časa, da izzveni, se um umiri.
Vse izkušnje, ki si jih kadarkoli imel/a v življenju, so se plast za plastjo nalagale skozi odnose, delo, izobraževanje, vero, okolje, v katerem si živel/a. Um je razvil razvado (navado), da zna misliti, ne zna pa misli upočasniti oziroma se ne vezati na njih.

Ko boš začel/a meditirati, naj te misli, ki se bodo brez dvoma pojavljale, ne odvrnejo, da nadaljuješ. To je čisto normalen proces, skozi katerega gremo vsi.
Z redno prakso vodene meditacije se bo um postopoma navadil upočasniti. Veliko ljudi med meditacijo prehitro obupa, ko ugotovijo, da to ni bližnjica do rešitve. Potreben je čas in spodbujam te, da si ga vzameš.
Vzemi meditacijo kot vajo, brez posebnega pričakovanja ali cilja. Tvoj namen meditiranja naj bo zavedanje delovanja uma, opazovanje lastnih misli in preprosta vaja prisotnosti. Misli bodo prihajale in odhajale. Tako deluje človeški um. Vsakokrat, ko jih opaziš, samo nežno preusmeri pozornost na moje besede, ki te usmerjajo k določeni miselni dejavnosti ali nedejavnosti, odvisno od izbrane meditacije.

Naučil/a se boš ločiti med uporabnimi mislimi in nepotrebnimi.
Večino časa si živel/a ujeta v svoji glavi, na avtopilotu, ne da bi se zavedal/a svojih misli, dejanj. Tako aktiven um je zmanjševal tvojo osredotočenost in posledično velikokrat izčrpal telo.

Meditacija naj postane tvoja prijetna spremljevalka, tvoje sidrišče, ne samo v času vodene meditacije, temveč jo vnesi v vsakdan.
Postani prisoten/a, pozoren/a na svoje misli pri svojih vsakodnevnih opravilih.

 

DIH_ikonca
Postani gospodar/ica svojih misli, telesa, čustev. Svojega življenja.

Informacije o vadbi

  • Moduli 8
  • Kvizi 0
  • Dolžina 50 ur
  • Zahtevnost Vse stopnje
  • Oprema Blazina
  • Udeležencev 17
  • Ocene Da

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja